Saturday, June 27, 2009

‘PAYBACK TIME!’

http://bahayairan.wordpress.com

الله أكبر الله أكبر الله أكبر صدق وعده ونصر عبده وهزم الأحزاب وحده! لا إله إلا الله وحده لا شريك له!

Apabila mendengar berita rusuhan di Republik Syaitan Iran tercetus di mana rakyatnya bangkit berdemonstrasi menentang kerajaan Iran sendiri yang selama ini mendabik dada bahawa dia adalah kerajaan yang adil dan Islamik, saya begitu bersyukur kepada Allah, sangat-sangat bersyukur kerana sebuah lagi kerajaan kafir telah diberi azab oleh Allah Taala.

Setelah keruntuhan kerajaan Soviet yang sangat-sangat kufur kepada Allah Taala, diikuti keruntuhan empayar ekonomi Kapitalis yang diketuai oleh Amerika Syarikat sekarang bermulanya keruntuhan empayar Syaitan Akbar yang dibina si taghut Khomaini –Laknatullahi ‘alaih-.

Kerajaan Iran yang menjadikan kebencian kepada para Sahabat Nabi s.a.w ridwanullahi alaihim dan para Isteri baginda Ummahatul Mukminin ridwanullahi alaihin sebagai tujuan dan matlamat ini memang sepatutnya menerima nasib yang sedang dialaminya sekarang.

Telah menjadi kebiasaan kaum kafir Rafidah ini menghasut pengikut-pengikut ajaran kufur mereka untuk merusuh dan membuat kacau bilau di negera-negara kaum muslimin terutama di Arab Saudi yang menjadi jantung hati kepada Ahlis Sunnah wal Jamaah dan seluruh kaum muslimin.

Pada tahun 1979, musim haji, Khomaini telah mengarahkan kaum kuffar Rafidah ini yang menyamar sebagai kaum muslimin pergi menunaikan haji lalu mengadakan rusuhan serta mencemarkan perkuburan Baqi’ (tanah perkuburan para Sahabat Rasulullah s.a.w).

Pada bulan Februari yang lalu (2009) kaum Rafidah yang menetap di Arab Saudi telah mengadakan rusuhan di Masjid Nabawi dan sekali lagi menceroboh perkuburan Baqi’ serta menginjak-injaknya sebagaimana yang dapat kita saksikan dalam blog saya bertajuk ‘Kebejatan Rafidah’ (boleh juga dilihat di www.youtube.com)

Kemudian di Mesir, kaum Rafidah melalui anak ayam mereka, Hizbullah (dibaca: Hizbul Lata) telah merencana beberapa kegiatan jahat namun busuknya najis mereka ini berjaya dikesan pihak berkuasa Mesir lantas rencana mereka untuk menimbulkan kekacauan di Mesir gagal.

Kesemua maklumat ini telah kami laporkan dalam posting-posting sebelum ini dan jelas menunjukkan bahawa Rafidah yang diketuai Iran sering menjadikan protes dan rusuhan sebagai cara untuk memburukkan negara-negara Islam terutama negara Ahlis Sunnah wal Jamaah.

Lebih dahsyat adalah kaum Rafidah melalui ketua mereka Abdullah bin Saba’ al-Yahudi telah merusuh terhadap pemerintah Islam yang agung, Saidina Usman bin Affan r.a suatu ketika dahulu yang juga berlaku di al-Haram al-Madani (Madinah al-Munawwarah) sehingga membawa kepada pembunuhan Saidina Usman bin Affan r.a.

Semua kejadian yang kami sebutkan ini adalah fakta yang sahih yang tidak akan diingkari mana-mana orang yang berilmu dan berakal waras dan atas dasar inilah kami katakan apa yang berlaku di Iran hari ini adalah balasan Allah Taala atas segala kedurjanaan yang mereka lakukan di Tanah Suci Umat Islam.

Kekejaman kerajaan Iran juga tidak terbatas kepada negara Ahlis Sunnah wal Jamaah dan negara-negara Sunni bahkan Iran juga menjadi dalang di sebalik pemberontakan Hausi di Yemen, sebuah negara Syiah Zaidiah. Ini semua menunjukkan kerajaan Iran memang sebuah kerajaan yang cintakan pemberontakan dan huru hara.

Inilah ajaran yang sangat berkensan di ajar oleh Khomaini kepada rakyat Iran, dia berjaya menjadikan mereka sebagai ‘Pemberontak Profesional’ dan sekarang tibalah masanya ‘toyol makan tuan’. Masa di mana Iran membayar balik segala hutang kacau bilau yang dia timbulkan di negara-negara Islam.

Maha Benar Allah Taala yang berfirman:

وَمَكَرُوا مَكْرًا وَمَكَرْنَا مَكْرًا وَهُمْ لَا يَشْعُرُونَ (50) فَانْظُرْ كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ مَكْرِهِمْ أَنَّا دَمَّرْنَاهُمْ وَقَوْمَهُمْ أَجْمَعِينَ (51)

Maksudnya: “dan (dengan demikian) mereka telah merancangkan rancangan jahat, dan Kami pula rancangkan balasannya dengan seburuk-buruk balasan, sedang mereka tidak menyedarinya. maka lihatlah bagaimana akibat rancangan jahat mereka, Iaitu Kami telah hancurkan mereka dan kaum mereka semuanya.” [al-Naml: 50 & 51].

Sudah tiba masanya kaum muslimin sedar bahawa sama ada Yahudi, Nasrani, atau Rafidah tidak akan dapat membantu mereka, mereka perlu berdiri sendiri menyelesaikan masalah mereka dengan kembali berpegang teguh kepada al-Quran dan al-Sunnah, mengikut jejak langkah Rasulullah s.a.w dalam segenap segi kehidupan mereka serta mengikut jejak langkah Saidina Abu Bakar al-Siddiq r.a, Umar bin al-Khattab r.a, Usman bin Affan r.a, Ali bin Abi Talib r.a, dan Muawiyah bin Abu Sufian r.hma kerana inilah perintah Nabi s.a.w dalam sabda baginda:

فعليكم بسنّتي وسنّةِ الخلفَاءِ الراشِدينَ المهديِّينَ ، تمسكوا بها ، وعَضُّوا عليها بالنواجِذِ ، وإياكم ومُحدثاتِ الأمورِ ، فإنَّ كلَّ مُحدثَةٍ بدْعةٌ ، وكل بدْعَةٍ ضَلاَلَة

Maksudnya: “Maka hendaklah kamu berpegang dengan Sunnahku dan Sunnah para Khalifah al-Rasyidin yang diberi hidayah (oleh Allah), peganglah ia dan gigitlah dengan geraham kamu serta berjaga-jagalah daripada perkara rekaan kerana setiap rekaan (dalam agama) adalah bidaah dan semua bidaah itu menyesatkan”. [Abu Daud, al-Tarmizi, dan Ahmad, hadis sahih].

Kita sangat berharap kepada Allah Taala setelah Iran, akan tiba pula masanya kehancuran saudara mereka, Yahudi yang menempat secara haram di bumi Palestin. Wallahua’lam.

Yang Benar,

Muhammad Asrie bin Sobri,

Kuliah Usuluddin dan Dakwah,

Al-Madinah International University

4 comments:

Just Me said...

kerajaan arab saudi xmembenarkan smua umat islam menziarah perkuburan baqi..?adakah itu yg dikatakan adil?anda terlalu menyayangi kerajaan arab saudi walaupun mereka tali barut barat terutamanya AS, tahukah anda, siapa pemegang sumber minyak Saudi Arabia?

asyraf mujahid al-zarqawi said...

Benarkah Kerajaan Arab Saudi tidak membenar menziarahi kubur ataupun tidak membenar penyembahan terhadap kuburan dan bertawasul terhadap org mati seperti yg dilakukan oleh syiah sesat? statetment yang jelas dusta dari saudara..

ALI HASHEMI RAFSANJANI :

Lihat ayatusyaitan dari Iran membantu Amerika dlm menjajah negara umat Islam:

"Tentera Iran telah memerangi TALEBAN, dan bekerjasama menjatuhkannya, jika tidak kerana bantuan tentera Iran dalam peperangan TALEBAN, Amerika telah tenggelam di bumi AFGHANISTAN".

"... seharusnya Amerika mengetahui, jika tidak kerana tentera Iran, Amerika tidak mampu menjatuhkan TALEBAN!"

Khutbah Jumaat di Universiti Tehran, 8 Februari 2002


MUHAMMAD ALI ABTAHI :

Bekas Naib Presiden Iran kepada Presiden Mohamad Khatami :

“Jika tidak kerana orang-orang Iran, KABUL dan BAGHDAD tidak akan jatuh (ke tangan Amerika) dengan mudah!”

Ucapan Perasmian Penutup Seminar Teluk : Cabaran dan Masa Depan di UAE, 15/1/2004

Lihat si Munafik syiah bersama Amerika memerangi umat Islam

http://asyrafaziz.blogspot.com/2008/11/death-to-america.html

PenCinta AhliBait said...

sebab itu antara kaum yg akan diperangi oleh Imam Mahadi nanti adalah Syiah.

Malahan Saidina Hussein r.a pun dibunuh hasil tipudaya Syiah Kufah.

Anonymous said...

Assalamualaikum wrwt sdra,
Saya telah beberapa kali ke negara Iran atas tugasan kerja & bersetuju tentang syiah yg telah banyak menyimpang dari ajaran Rasulullah saw.Saya pun sudah ke Saudi,Mesir,UAE,Qatar & Libya & pengamatan saya kerajaan2 mereka tidak juga mengamalkan ciri2 AhlusSunnahWalJamaah.Rata2 mereka bersetongkol dgn Amerika/Israel.Pada saya kita mmg tak patut menerima yg batil walaupun drpd Iran/Syiah mahupun drpd negara2 kerajaan Sunni termasuk Malaysia.