Friday, November 28, 2008

Pesanan Ku

Salam..saya akan berada di Pulau Pinang selama 3 bulan untuk menjalani 'Pratikal Training bagi menlengkapkan Diploma IT yang saya ambil .

Saya sangat mengharap doa sahabat-sahabat semua supaya saya dipermudahkan segala-segalanya dan sentiasa istiqamah diatas manhaj Salaf..

Kepada Sahabat-sahabat ku Ahlisunnah aku sangat meyayangi anda semua dan kepada golongan Rafidhah kembalilah kamu kepada Islam,agama yang tiada keraguan didalamnya,agama ini juga dianuti oleh ahlulbait dan para sahabat.

Nasihat Ku

Saya megharapkan sahabat-sahabat ku Ahlisunnah bersabar anda semua terhadap cacian golongan Rafidhah terhadap para sahabat dan adakala mereka menghina kita dengan perkataan yang tidak patut.tapi bersabarlah kerana Rasullah lebih berat dihina dari awal dakwahnya hingga ke lah hari ini.Balaslah cacian mereka dengan Al-Quran dan Sunnah inilah senjata yg sangat ampuh bagi menghadapi mereka.

Kepada Syiah kami bersumpah dengan nama Allah! sesunggunhya kami mencintai para sahabat rasullah melebihi kecintaan kami terhadap Ibubapa kami,anak-anak kami dan terhadap diri kami sendiri dan begitu juga lah kecintaan kami terhadap Ahlulbait semoga Allah redha terhadap mereka.

2 comments:

Nazmy Mohamed said...

siapa ahlulbait ahlussunnah?tlg senaraikan bleh tq

asyraf mujahid al-zarqawi said...

sy telah senaraikan Ahlulbait di sisi Ahlusunnah..

mmg benar syiah mengunakan rujukan muktabar Ahlusunnah tapi mereka melakukan kesalahan yang fatal seperti mengunakan dalil yang daif dan metafsir AQ dn sunnah berdasr hawa nafsu mereka..

kau saudara yakin dgn hujah syiah..apakata saudara lontar di blog sy dgn itu kita boleh membahasnya bersama